dinsdag 30 november 2010

Wie weet wie dat Marokkaanse straattuig in Rotterdam is die moeder en dochter (2) terrorisseren?

De Rotterdamse Pearl Emanuels en haar 2-jarige dochtertje Senna worden al jarenlang geterroriseerd door Marokkaans straattuig. Vorige week liepen de treiterijen zo uit de hand dat de peuter maar net ontsnapte aan rondvliegend glas nadat er een steen door de ruit werd gegooid.

In het holst van de nacht schrok Emanuels wakker van een harde knal. In de kamer van haar dochtertje was zojuist een baksteen door de ruit gegooid. "Ik lag als versteend in bed. Met mijn dekbed om me heen ben ik het toilet in gevlucht", vertelt de vrouw in het AD.

De baksteen en het glas vielen in en rond het bed van het meisje, dat wonderbaarlijk genoeg die nacht net ergens anders logeerde. "Ik was bij mijn ouders op bezoek. Omdat het laat werd, bleef Senna logeren. Gelukkig was ik alleen thuis", aldus Emanuels.

Het slachtoffer woont sinds 2003 in de Lusthofbuurt in Kralingen. De pesterijen begonnen een jaar later toen ze - met een handdoek om haar heen geslagen - half naakt de badkamer uitkwam. Marokkaanse buurtjongens reageerden daar nogal 'hitsig' op. Toen de Rotterdamse moeder er iets van zei, liep het uit de hand.

"Die lui proberen hier de lakens uit te delen. Ze willen me weg hebben."

Bron: De Telegraaf d.d. 30-11-2010

Weet u wie dit Marokkaanse tuig is, hebt u fotos waar zij opstaan? Stuur ze (eventueel anoniem) naar ons op. Wij zullen dat tuig dan publiekelijk via internet aan de schandpaal nagelen. Alleen op deze manier kunnen we dit tuig stoppen. Want dit tuig moet direct het land uit. WEG MET DIT SOORT KUT MAROKKANEN!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten