Hoe meer elektronica en geautomati- seerde systemen er komen hoe slechter het wordt.
Vandaag moest er geld worden afgestort bij de ING in Zuidhorn. Daar hebben ze sinds enige tijd zo'n "prachtige" geldstortings-automaat. Alles gaat helemaal automatisch en je hoeft bijna niets meer te doen.
Alhoewel, vaak moet je personeel inroepen om een storing te verhelpen of dat mensen er niets van snappen.
Zo ook vanmiddag weer. Probeer je een geldbedrag te storten en dan werkt het apparaat niet omdat de papierrol op is. En niemand van het aanwezige personeel kan erbij om een nieuwe papierrol te vervangen!! Ja u leest het goed. Als het papier op is kun je dus geen geld afstorten. Hoe bedenk je toch zo'n waardeloze situatie. Moet je verdomme weer naar een andere locatie om je geld te storten zo'n 15 km. verder!!
Dan is geldstorten de hele dag dus niet mogelijk want men moet wachten tot dat er een monteur komt die er een nieuwe papierrol in kan zetten!
En daar betaal je dan godverdomme ook nog € 5,00 voor iedere storting voor. Hoe meer automatisering hoe meer ellende!
Nee, geef me dan maar de persoonlijke manier van geld storten zoals vroeger. Dat ging ook veel sneller. Niet zo'n geklooi als nu dat hij vaak geen briefgeld accepteert omdat het apparaat het zogenaamd niet herkent. Vroeger had je vrijwel nooit geen problemen en het werkte altijd prima. Maar nee hoor, ook de ING moest zonodig alles gaan automatiseren. En nu willen ze binnenkort in Grootegast ook zo'n waardeloos apparaat gaan plaatsen. Dus nog meer technische problemen en irritaties bij veel klanten.
De service van de ING wordt ook steeds slechter als ze zo doorgaan met veel klanten die hun de rug toekeren tot gevolg.
dinsdag 12 februari 2013
Automatisch geld afstorten bij ING is waardeloos
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten