dinsdag 29 november 2011

Goudkleurige Audi A8 van Louis van Gaal te koop


Nu te koop voor iets minder dan een ton in euro’s. De voormalige dienstwagen van Admiraal van Gaal, uit een tijd dat hij nog succesvol trainer was bij Bayern München. Zorg bij interesse wel dat je er snel bij bent, het schijnt dat ene J. Cruijff de goudgetinte bak namelijk wil kopen om ‘m van een Spaanse berg te duwen.
 
De A8 heeft een 4.2-liter TDI aan boord die zich uitermate goed leent voor het betere kilometervreten, maar desondanks staat er in de ex-auto van Van Gaal nog maar 6.893 km op de klok. Gevalletje ZGAN dus.
 
Verder heeft deze A8 ongeveer alle opties denkbaar aan boord, inclusief een paar beeldschermen achter de voorstoelen waar Louis voetbalwedstrijden op kapot analyseerde of zijn schreeuwspeeches terugkeek. En een echte voetbalbaas heeft natuurlijk instaplijsten met inscriptie, die ontbreken hier dan ook niet.
 
De A8 van de aanstaande Ajax-directeur staat te koop bij een Audi-deal in Leipzig.

maandag 28 november 2011

Slachtoffer wordt gearresteerd, overvallers gaan vrijuit

Wederom kunnen we vandaag een verhaal in de krant lezen dat je je als het ware hier in Nederland eerst door iemand moet laten doodmaken voor je jezelf en je goed mag verdedigen. En weer is de politie zich niet bewust waarom de burgers steeds minder respect voor ze heeft. Lees het onderstaande bericht.
 
Een 19-jarige man uit Purmerend is afgelopen weekend aangehouden nadat hij twee mannen had neergestoken die zijn woning probeerden te overvallen. Dit heeft de politie maandag bekendgemaakt.
 
De Purmerender maakt deel uit van een gezin dat in de nacht van vrijdag op zaterdag in hun woning door vier gewapende mannen werd bedreigd. De 19-jarige man werd hierbij geschopt en geslagen. Toen de overvallers merkten dat een van de gezinsleden de politie had gealarmeerd, sloegen ze op de vlucht.
 
Die man is een held, maar hij wordt toch aangehouden omdat hij huis en haard beschermd tegen goor crimineel tuig. Hij moet onmiddellijk op vrije voeten komen. Een zeer terechte opmerking van een lezer die zulke overvallers ook zou neersteken en het liefst doden als hij de kans zou hebben. Dat is hun verdiende loon als misdadigers!
 
PAK DE DADERS EN NIET DE SLACHTOFFERS !!!!
 


En weer is het een zwarte neger die de boel verziekt

Twee Zwarte Pieten in Almere zijn belaagd vanwege hun geschminkte huid. Een negroïde man kon niet verkroppen dat het duo verkleed was als knechten van Sinterklaas, dat hij een van hen een kopstoot gaf.
 
In een bus ter hoogte van halte Kruidenwijk uitte de belager zijn onvrede over de verkleed- en schminkpartij. De belager werd boos en pakte een van de mutsen af. Toen hij daarmee de bus uitliep, ging een van de pieten hem achterna. Deze moest dit bekopen met een kopstoot, meldt Dichtbij Almere.
 
Een getuige vertelt dat omstanders de verklede mannen niet te hulp schoten.
 
Bron: De Telegraaf d.d. 28-11-2011

Frans jongetje (3) sterft door straf in wasmachine

Een 33-jarige Fransman wilde zijn driejarige zoontje voor zijn vermeend slecht gedrag op school straffen en stak hem daarom in een wasmachine. Het jongetje overleefde de straf niet. De man werd zondagavond in Meaux, ten oosten van Parijs, opgesloten. Hij werd in verdenking gesteld van doodslag op een minderjarige jonger dan 15 jaar. De moeder van het gezin werd ook opgesloten omdat ze een persoon in gevaar niet hielp en een misdaad niet probeerde te verhinderen, zo meldt een gerechtelijke bron.
 
De man spreekt de feiten tegen. Volgens hem zou het kind van de trap gevallen zijn. Medische en gerechtelijke vaststellingen bevestigen echter dat het kind thuis in de wasmachine gestoken werd. Volgens de gerechtelijke bron zou de vader gehandeld hebben na vermeend slecht gedrag van zijn kind op school.
 
Bron: Het Laatste Nieuws d.d. 28-11-2011

zondag 27 november 2011

RTV Noord-verslaggever Peter Steinfort niet vervolgd voor verboden wapenbezit

RTV Noord-verslaggever Peter Steinfort wordt niet vervolgd voor het in het bezit hebben van een balletjespistool.

Na een reportage vrijdagavond op TV Noord waarin Steinfort liet zien dat hij in Duitsland een balletjespistool had aangeschaft bracht hij zelf het pistool naar het politiebureau. Daar werd hij enige tijd vast gehouden voor verhoor.

Steinfort werd vervolgens officieel aangemerkt als verdachte, maar het Openbaar Ministerie besloot zaterdag Steinfort niet te vervolgen omdat overduidelijk is dat de verslaggever het pistool louter voor journalistieke doeleinden had aangeschaft.

Steinfort had voor de reportage over het toenemende aantal berovingen met een balletjespistool het pistool eerder deze week in Duitsland aangeschaft. De neppistolen zijn daar legaal verkrijgbaar. Steinfort wilde laten zien hoe eenvoudig het is om aan zo'n pistool te komen. In Nederland is het in bezit hebben van zo'n wapen strafbaar. Er staat maximaal 9 maanden gevangenisstraf op of een boete van 4500 euro.
 
Bron: RTV Noord d.d. 26-11-2011

donderdag 24 november 2011

GEZOCHT: Tuig dat opa en kleinzoon mishandelt in Den Haag

GEZOCHT: Enkele jongeren hebben woensdagmiddag tijdens een Sinterklaasviering in Den Haag een 65-jarige man, zijn kleinzoon (7) en diens moeder mishandeld. Dat liet de politie donderdag weten.
 
De man werd in zijn nek geslagen, toen hij met zijn kleinzoon over een parkeerplaats liep. Vijf jongens schopten en sloegen de kleinzoon. De moeder sprong tussenbeide en raakte daarbij gewond. Op het moment dat agenten arriveerden, stoof een groep van 10 jongens uit elkaar. De politie hield twee van de jongens (16 en 17) aan. De anderen ontkwamen.
 
Was u getuige van de mishandeling of weet u wie de andere daders en/of slachtoffers zijn? Mail dan naar: nieuwsdienst@telegraaf.nl
 

Weer alcohol te koop bij 5 tankstations

Bij vijf pompstations is sinds donderdag weer alcohol te koop. Een van hen, het benzinestation van Ewout Klok in Hoogeveen, weet dat alcoholverkoop vanuit zijn tankshop wettelijk verboden is, maar hij wil met de actie een proefproces uitlokken.
 
Sinds 2000 is het benzinestations niet meer toegestaan alcohol te verkopen. Het verbod is ingesteld om de verkeersveiligheid te bevorderen.
 
Klok: „Dit is symboolwetgeving waar wij als enige branche de dupe van zijn. Wij beroepen ons op rechtsongelijkheid: in omringende landen worden zelfs sterke dranken zoals cognac en whisky verkocht.”
 
Doel van de illegale alcoholverkoop is een uitspraak te krijgen van de Europese rechter. Klok is voorzitter van de BETA, een belangenorganisatie waarbij 1200 zelfstandige pomphouders zijn aangesloten.
 
De Hoogeveense ondernemer kondigde in oktober zijn actie aan. De politiek, het ministerie van Volksgezondheid, Veilig Verkeer Nederland en het Nederlands Instituut voor Alcoholbeleid (STAP) reageerden meteen afwijzend. De handhaving van het verbod ligt in handen van de nieuwe Voedsel en Waren Autoriteit.
 
Bron: De Telegraaf d.d. 24-11-2011

woensdag 23 november 2011

GEZOCHT: Baldadige fietser uit Zuidhorn

OPROEP aan de jongeman met een donkere jas, leeftijd circa 13 - 15 jaar, die woensdag 16 november 2011 tussen 16.00 en 16.30 uur aan de Klein Frankrijk te Zuidhorn uit baldadigheid van de fiets sprong en deze door liet rijden. De fiets botste toen tegen de op de oprit staande auto bij Klein Frankrijk 10 in Zuidhorn.
Hierdoor is schade ontstaan.
Je bent, toen je er snel vandoor ging, nog aangesproken op je gedrag.
In verband met deze schade verzoeken wij jou te melden op telefoonnummer 06-53592811.
 
Bron: Zaken die uw aandacht vragen d.d. 23-11-2011
 

Wat je tegenwoordig allemaal wel niet kunt bestellen bij Bruna

Dat je boeken en tijdschriften bij Bruna kon bestellen was al lang bekend, maar dat je tegenwoordig ook hoeren kunt bestellen bij Bruna was nog onbekend. Je kunt ze thuis laten bezorgen of zelf komen afhalen bij Bruna. Ze adverteren er zelfs mee op Marktplaats.
Kijk maar eens goed naar het onderschrift onder de blauwe link Hoer op bovenstaande foto.

zaterdag 19 november 2011

Pak Occupy-betogers hun uitkering af!

De VVD heeft een prima plan voorgesteld. Namelijk per direct de uitkeringen van al die Occupy-betogers die zelf geen reet uitvoeren, stopzetten. Indien ze geen werk hebben, proberen een baan te vinden. Niet de maatschappij op kosten en overlast jagen.
 
Wij van Geen Stijl Blog vinden dit volkomen terecht. Al die Occupy-betogers hebben een grote bek over graaien, maar ondertussen vreten ze zelf uit de gemeenschapskas, Walgelijke hypocratie want andere mensen laten werken, zodat jij niks hoeft te doen dat noemen wij GRAAIEN!!!
 
Al bij de eerste keer dat ik die vrijbuiters zag dacht ik dat ze daar zaten van mijn zuur verdiende geld. Wild kamperen is sowieso verboden hier. Dus bekeuren die gasten en als ze inderdaad niet solliciteren, hun uitkering afnemen. De enige goede en rechtvaardige keuze.
 
De VVD heeft ons inziens groot gelijk. De normale hardwerkende mensen hebben geen tijd om in een tentje te gaan te zitten en een uitkering in hun zak te steken. Wie is er dan eigenlijk aan het graaien vraag je je af.
 
Als je hun uitkering stopzet moet je dan eens zien hoe snel ze verdwijnen daar van het Beursplein en van andere locaties. Dan hoeft burgemeester Van der Laan van Amsterdam ook geen actie meer te ondernemen. Dan is het probleem zo opgelost en kost het de belastingbetaler ook geen geld meer.
 

woensdag 19 oktober 2011

Hier het werkelijke gezicht van zakkenroller nummer 1000

Na enig speurwerk hebben we toch een aantal foto's gevonden van de 1000ste zakkenroller in Amsterdam. Met dank aan onze vrienden van Geen Stijl. Klik op de link en zie nog meer foto's van deze Nederlandse dame die in Den Haag woonachtig is. Hopelijk leert ze het nu wel af om te jatten.
 
Bron: Geen Stijl.nl d.d. 19-10-2011
 

En weer gaat er een zakkenroller vrijuit


Het Openbaar Ministerie (OM) in Amsterdam heeft besloten om de duizendste zakkenroller van dit jaar (ja u leest het goed: 1000ste...) niet te vervolgen.
Agenten plakten zondag een briefje met het cijfer 1000 op de rug van de op heterdaad gesnapte zakkenroller. Omdat dit breeduit in de media kwam, vond het OM dat zij hiermee blijkbaar al genoeg was gestraft. Wat een argument om zo'n zakkenrolster te laten lopen. Het OM maakt zich weer eens belachelijk.
 
"De actie werd breed uitgemeten in de media". Nou, wij weten anders niets van mevrouw: Geen naam, we hebben alleen een plaatje van een rug met daarop een A4'tje met het getal duizend en daarmee is ze genoeg gestraft? We verwachten nu toch op z'n minst een foto van mevrouw haar gezicht met daarbij de volledige naam. En daarbovenop mag alsnog die boete en/of gevangenisstraf komen. Wat een zwakkelingen hebben we hier in Nederland aan het roer staan zeg.
 
Ze heeft verdorie toch een strafbaar feit gepleegd welke keihard moet worden afgestraft. In wat voor land leven we tegenwoordig. Op deze manier wordt het Nederlandse rechtssysteem echt ongeloofwaardig en dat kan betekenen dat de mensen het recht in eigen hand gaan nemen. En terecht natuurlijk, want Justitie doet toch niets met dit softe beleid hier in Nederland.
 
Is er eindelijk eens een politieteam die succes heeft, worden ze weer teruggefloten. Wij zouden zeggen gefeliciteerd met de 1000ste en gecondoleerd met de treurige dienst die Justitie heet.

Binnenkort weer alcohol te koop bij tankstations?

Bij tankstations wordt vanaf november weer bier en wijn verkocht. Pomphouders hebben genoeg van het jarenlange verkoopverbod op alcoholhoudende dranken. Ze willen met deze actie een proefproces uitlokken.
 
Op tenminste vijf locaties in het land worden de schappen volgende maand bevoorraad met bier en witte en rode wijn.

Beta, de belangenvereniging van tankstationhouders, verwacht dat de nieuwe Voedsel en Waren Autoriteit direct zal ingrijpen en boetes zal uitdelen. „We gaan door tot het Europese Hof en laten ons niet uit het veld slaan. Zodra de schappen zijn leeggehaald, vullen wij ze weer aan”, zegt voorzitter Ewout Klok.

De tweede stap is de verkoop uitbreiden met sterke dranken zoals whisky, jenever en likeur. Het is volgende maand exact elf jaar geleden dat alle bier- en wijnflessen uit de schappen van tankstations verdwenen. Dat gebeurde op 1 november 2000 toen het tweede paarse kabinet-Kok besloot dat tankstations geen alcoholhoudende dranken mochten verkopen in verband met de negatieve gevolgen voor de verkeersveiligheid.
 
Bron: De Telegraaf d.d. 19-10-2011

donderdag 13 oktober 2011

Greenpeace is helemaal de weg kwijt

Nederland is mogelijk aan een ramp ontsnapt nadat een groep ’kernafvalactivisten’ van Greenpeace op heterdaad werd betrapt bij het graven van een kuil onder de treinrails, waarover afgelopen dinsdag een kerntransport vanuit Borssele naar Frankrijk zou passeren. Greenpeace zegt dat het haar medewerkers zijn die de actie pleegden.
 
Het lijkt wel of Greenpeace niets beters te doen heeft dan mensenlevens op het spel te zetten. Eerst grote rotsblokken in zee dumpen en nu een spoorrails saboteren door er een kuil onder te graven.
 
Het is dan ook zeer terecht dat de PVV in de persoon van Richard de Mos hard uithaalt naar Greenpeace. Volgens De Mos heeft Greenpeace "willens en wetens" mensenlevens in gevaar gebracht bij een actie tegen een kerntransport van Borssele naar Frankrijk.
 
Het wordt tijd dat de politiek die hele milieu-organisatie eens gaat verbieden. In ieder geval dit soort acties wat gen enkele nut heeft en wat mensenlevens in gevaar brengt. Het redden van jonge zeehondjes is tot daar aan toe maar het wordt tijd om de activiteiten van Greenpeace eens goed tegen het licht te houden. Het merendeel van de mensen die daar werken hebben geen normale baan, hebben waarschijnlijk een uitkering, want blijkbaar hebben ze alle tijd om dit soort dingen te doen.


dinsdag 11 oktober 2011

Britse stript 61 kilo kwijt


De Britse Karen Nisbet was het beu om de dikste mama aan de schoolpoort te zijn. Met haar 114 kilo vond de 31-jarige moeder van twee kinderen dat het hoog tijd was om te gaan afslanken.
 
De manier waarop ze haar gewicht verloor, is best opmerkelijk. Op aanraden van een vriendin ging ze stripteaselessen volgen in een nachtclub.
 
Pikant
Het resultaat mag best gezien worden. Karen verloor ruim 61 kilogram en kan nu pikante lingerie aantrekken om nog stijlvoller uit de kleren te gaan.
 
Bron: Het Laatste Nieuws d.d. 11-10-2011

vrijdag 7 oktober 2011

Afschaf voorschot energierekening gevaar voor niet spaarzame consument

Vanaf 2015 is het hoogstwaarschijnlijk afgelopen met ‘het gehate’ maandelijkse voorschotbedrag dat consumenten aan hun energiemaatschappij moeten betalen. Dan wordt maandelijks achteraf betaald voor werkelijk verbruik meldt De Telegraaf.

De zomer wordt daarmee honderden euro’s per maand goedkoper, de winter veel duurder. De Europese Commissie denkt dat burgers zuiniger gaan stoken als ze elke maand een energienota krijgen die hun werkelijke gebruik weergeeft, weet marktinformatiedienst Energeia.

Of dat voorschotbedrag zo ‘gehaat’ is als de krant meldt moet nog blijken. Geen voorschotbedrag is misschien wel veel riskanter voor de consument, de lage uitgaven in de zomer zouden wel eens eerder geconsumeerd kunnen worden waarna er opeens geldgebrek ontstaat in een koude winter vanwege torenhoge nota’s. Wanneer het zover komt doet de energieafnemer er beter aan toch een gemiddeld bedrag maandelijks op een spaarbankrekening te storten om later niet voor onaangename verrassingen te komen.
 
Bron: Zeernuttig.com d.d. 07-10-2011

woensdag 5 oktober 2011

Daders scooterroof bij Utrechtse Jumbo gezocht

Een 18-jarige jongen gaat op dinsdagavond 9 augustus 2011 even pinnen bij een geldautomaat in winkelcentrum Overkapel in Utrecht. Als hij weg wil rijden, wordt hij ruw beetgepakt en beroofd. Niet van zijn geld, maar van zijn scooter. En dat op klaarlichte dag, terwijl veel voorbijgangers langslopen.

Het gebeurt op het fietspad bij de Euterpedreef in de wijk Overvecht. Er zijn ongetwijfeld mensen die dit gezien hebben. De groep jongens gaat opvallend goed georganiseerd te werk. Terwijl één van de daders de jongen staande houdt, trekken twee anderen hem van zijn scooter en gaat een vierde er mee vandoor.

Getuige?
Een vijfde jongen die toe staat te kijken, is onherkenbaar gemaakt. Het is onduidelijk of hij een getuige is of dat hij iets met de groep te maken heeft. De politie hoopt dat hij contact op wil nemen.

Wie kent de vier jongens die heel brutaal iemand van zijn scooter beroven? Misschien hebben ze dit soort berovingen vaker uitgevoerd. Twijfel niet en bel de tiplijn: 0800 - 6070. Als u liever niet wilt dat uw naam genoteerd wordt, bel dan Meld Misdaad Anoniem: 0800 - 7000.

Bron: RTV Utrecht d.d. 05-10-2011

Man (110) van 97 cm.

Maak kennis met Lip Jumsari. Hij is al 110 lentes oud, maar meet ondanks zijn respectabele leeftijd slechts 97 centimeter...
 
De kleine Javaan, uit het dorp Tanjung Sari, verkeert nog in goede gezondheid. Alleen zijn gehoor laat hem af en toe in de steek. Lip was er een van vier, maar is de enige van zijn broers en zussen die nog leeft.
 
Lip woont momenteel met zijn 80-jarige neef Edi Junaedi. Hij verdient wat geld met de verkoop van kippen, die hij vangt in zijn dorp en ze slijt op de plaatselijke markt.
 
Bron: De Telegraaf d.d. 05-10-2011

dinsdag 4 oktober 2011

Wie kent deze bankovervallers?

De Rabobank aan het Buikslotermeerplein in Amsterdam is dinsdagmiddag 4 oktober 2011 overvallen.
De omgeving is afgezet en de politie doet onderzoek. Het is onbekend of de daders iets hebben buitgemaakt, meldt AT5. Volgens ooggetuigen hebben twee geschminkte mannen met valse snor en/of baard de bank beroofd. Ze zouden zijn gevlucht op een rode brommer. Omstanders zouden de daders geprobeerd hebben tegen te houden.
 
Herkent u de getoonde daders? Bel dan zo spoedig mogelijk de politie via 0900-8844.

dinsdag 27 september 2011

Vandaag (tijdelijk) geen inzameling GFT-afval in Noordhorn

Vandaag, dinsdag 27 september 2011, wordt normaliter de GFT-container (groene container) geleegd in Noordhorn en omstreken. Wegens een defect aan de huisvuilwagen is het op dit moment niet mogelijk om de containers te legen.
Indien de huisvuilwagen vandaag nog kan worden gerepareerd, dan zullen de containers vandaag nog worden geleegd en anders morgen, woensdag 28 september 2011. Laat uw container dus gewoon aan de kant van de weg staan indien hij nog niet is geleegd.
Dit meldt de Gemeente Zuidhorn ons telefonisch.

vrijdag 16 september 2011

Lesauto rijdt gebouw binnen

Een rij-instructeur heeft zijn teleurstelling vrijdagmorgen op een wel heel bijzondere manier geuit. Nadat de man voor de tweede keer was gezakt voor zijn herhalingscursus als rij-instructeur, reed hij met een lesauto een gebouw in Nieuwegein binnen.
 
De man reed het gebouw binnen van Innovam; een opleidingcentrum voor de mobiliteitsbranche. Er zijn geen gewonden gevallen.
 
Bron: De Telegraaf d.d. 16-09-2011

woensdag 14 september 2011

Nieuwslezeressen gieren het uit bij koersval van beurzen

Tenzij we ons vergissen, is het beursnieuws niet meteen het meest tot de verbeelding sprekende item tijdens het journaal. Bij beursnieuws denken we meestal aan Paul D'hoore die zonder emotie wat cijfertjes komt aframmelen, maar in Frankrijk kan het blijkbaar wat luchtiger.

Claire-Elisabeth Beaufort en Brigitte Boucher van i-Tele moesten het nieuws over de dalende koersen op de Europese en Amerikaanse beurzen brengen, en blijkbaar was dat enorm grappig want beide nieuwslezeressen schoten in een aanstekelijke lachbui. Of hun werkgevers er ook mee konden lachen, weten we niet.
 
Bron: Het Laatste Nieuws d.d. 14-09-2011

dinsdag 13 september 2011

Stomdronken moeder van de weg gehaald

Een 34-jarige moeder uit Hoogezand is maandagmiddag door een omstander van de weg gehaald, omdat ze stomdronken rondreed met haar 6-jarige dochter in de auto.

Bij de politie kwam een melding binnen dat een vrouw slingerend over de weg reed. De oplettende omstander wist haar autosleutels af te pakken. Een blaastest wees uit dat de moeder meer dan 2.7 promille alcohol in haar bloed had. Dat is bijna vijf keer meer dan toegestaan. Ze is in de cel gezet. Haar dochtertje is elders ondergebracht.
 
Bron: RTV Noord d.d. 13-09-2011

Zwaarlijvige zit niet lekker in hamburgertent en dient klacht in

Een zwaarlijvige Amerikaan klaagt een hamburgerketen aan. De man pikt het niet dat hij te weinig plaats heeft om te zitten en spreekt over discriminatie.
 
De 64-jarige Martin Kessman uit Manuet, New York zit niet comfortabel aan tafel in de restaurants van 'White Castle', een kleinere hamburgerketen in de States. Voor Kessman was de maat vol toen hij in april 2009 achter een tafeltje plaats nam en zijn knie stootte. Hij probeerde het opnieuw aan een andere tafel maar ook daar zat hij niet lekker tussen tafelblad en rugleuning waarop hij misnoegd het restaurant verliet.
 
Kessman ging klagen bij de bedrijfsleiding die de man probeerde te sussen met gratis hamburgers zonder kaas en de belofte van meer plaats aan tafel voor zwaarlijvigen. De man oefende 2,5 jaar geduld uit maar hij merkte dat het bedrijf de belofte niet hield waarop hij klacht indiende.
 
Volgens een woordvoerder van de keten moest Kessman maar een gewone stoel vragen. Dat zou volgens de woordvoerder geen probleem zijn.
 
Bron: Het Laatste Nieuws d.d. 12-09-2011

maandag 12 september 2011

Peuter zoogt bij koe bij gebrek aan moedermelk

Een Cambodjaans jongetje van 18 maanden haalt zijn melk direct bij de koe. En dat mag u letterlijk nemen. De kleine Tha Sophat zuigt aan de uier van de koe van zijn opa om zo aan zijn dagelijkse portie melk te geraken.
 
Tha Sophat houdt zich al ruim twee maanden aan dit bijzondere dieet. Noodgedwongen, want zijn mama en papa zijn uitgeweken naar Thailand om daar werk te zoeken. Hun huis werd met de grond gelijk gemaakt door een storm. Om hun schulden van zo'n 1.000 euro na de rampspoed te kunnen afbetalen, moesten ze elders een job gaan zoeken.
 
Ziek
Gevolg was, dat hun zoontje niet meer bij zijn moeder terecht kon voor borstvoeding. De kleine werd ziek. Volgens zijn opa, de 46-jarige Um Oeung, had de knaap snel in de gaten dat het kalfje van de boerderij bij de koe ging zogen. Tha Sophat deed dan maar hetzelfde om aan zijn dagelijkse portie melk te komen. Al snel werd het jongetje weer gezond en zweert nu al twee maanden bij zijn dagelijkse rantsoen melk van de koe.
 
Schamen
De opa beweert intussen dat de buren niet blij zijn met deze gang van zaken. "Ze vragen me te verbieden dat hij nog aan de uier sabbelt omdat hij zich hier later over zal schamen en ondeugend zal worden".
 
Bron: Het Laatste Nieuws d.d. 12-09-2011

donderdag 8 september 2011

Dronken eland uit boom gered

Wij geloofden het eerst ook niet, maar deze foto op de website van de Zweedse internetkrant The Local bewijst het. Een dronken eland is dinsdag bevrijd moeten worden uit een appelboom in Särö, ten zuiden van Göteborg.
 
Dronken elanden zijn blijkbaar geen onbekend fenomeen in Zweden. Elk jaar in de herfst doen de dieren zich te goed aan rottende appels die op de grond verspreid liggen. Door het fermentatieproces in de appels ontstaat alcohol en raken de elanden dronken. Eenmaal dronken, krijgen ze -u kent dat gevoel wel- nog meer honger en willen ze steeds meer appels eten, ook die aan laaghangende takken van een appelboom.
 
Brandweer
Welnu, afgelopen dinsdag liep het dus verkeerd af. Per Johansson zag het dier hulpeloos in een appelboom in zijn tuin hangen en belde de politie. Die belde op haar beurt een jager met meer kennis van zaken. Ondertussen probeerde Johansson met enkele buren takken uit de boom te zagen om de eland uit zijn benarde positie te bevrijden. Ook de opgeroepen jager kwam helpen, maar niets hielp.
 
Uiteindelijk is de brandweer erbij moeten komen om de eland te los te krijgen door de boom zodanig te buigen dat het dier er zelf uit kon klauteren, waarna het uitgeput neerstortte. Johansson kreeg de raad een oogje in het zeil te houden. Wanneer de eland teveel zou lijden, moest de jager het beest komen afmaken. De volgende morgen was de eland echter terug bij zijn positieven en had hij het hazenpad gekozen. Eind goed, al goed.
 
Bron: Het Laatste Nieuws d.d. 08-09-2011

woensdag 7 september 2011

Getinte snotjongens mishandelen vrouw in rolstoel

Een vrouw in een rolstoel is maandag in Eindhoven mishandeld door een onbekend . Ook haar hulphond kreeg klappen.
 
Jos Heesters, buurtbrigadier van de Bennekel, twitterde woensdagmiddag over een 'misselijke streek', zo meldt het Eindhovens Dagblad. Het incident werd nu pas bekend.

De vrouw werd maandagmiddag lastiggevallen door twee mannen. Het tweetal mishandelde de vrouw en haar hond en ging er vandoor met haar gsm.

De verdachten zijn getint. Eén van de mannen is rond de 20 jaar. Hij droeg een groene sweater met capuchon. De andere jongen was rond de vijftien jaar, had een basebalpetje op en droeg een ruime donkere broek met een ketting uit de zak.

Bron: De Telegraaf d.d. 07-09-2011
 
Indien u weet wie deze twee getinte snotapen zijn, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met de politie via 0900-8844.




Vrouw belt 70.000 keer naar ex-vriend in vier maanden

In Rotterdam is een 42-jarige vrouw opgepakt voor het stalken van haar ex-vriend. Ze zou hem in 4 maanden tijd maar liefst 70.000 keer gebeld hebben, schrijft AD.nl.
 
De 62-jarige man kreeg dus gemiddeld 583 telefoontjes per dag van zijn ex-vriendin. De man werd knettergek van de oproepen en belde de politie.
 
De vrouw werd opgepakt, maar ontkent dat er sprake is van stalking. Er werden ook drie gsm's in beslag genomen. De vrouw werd opnieuw vrijgelaten, maar mag geen contact meer opnemen met haar ex.
 
Bron: Het Laatste Nieuws d.d. 07-09-2011
 

dinsdag 6 september 2011

Jongen masturbeert zich dood

In Brazilië heeft een jongen zodanig veel gemasturbeerd dat hij er het leven bij ingeschoten is, om het zo maar eens te zeggen. Volgens een lokale krant heeft de zestienjarige jongen 42 keer na elkaar een ritje met de handkar gemaakt. Tot de dood er op volgde.

Pastoor
Zijn moeder was zich bewust van de verslaving van haar zoon. Ze zocht professionele hulp voor haar spruit en ging zelfs te rade bij de pastoor van het dorpje Rubiato. Daar was ze blijkbaar ook niet veel mee opgeschoten.

Rukmarathon
Naar verluidt is de tiener omstreeks middernacht aan zijn 'rukmarathon' begonnen. Zijn 42ste zaadlozing zou hem fataal geworden zijn. De jongen werd dood aangetroffen in zijn bed. In zijn kamer werd een grote verzameling porno gevonden.
 
Bron: Het Laatste Nieuws d.d. 05-09-2011
 

Victoria Koblenko trekt haar slipje uit voor veiling

Victoria Koblenko die op verzoek haar slipje uittrekt, voor veel mannen zal het een droom zijn. Maar voor presentator Filemon Wesselink deed ze het gewoon. Voor zijn nieuwe programma vraagt Filemon BN'ers om een persoonlijke bijdrage in het kader van de bezuinigingen op de Publieke Omroep. Omdat hij nog een “grote klapper" nodig heeft, vraagt hij Victoria om haar slipje. De sexy actrice twijfelt even, maar geeft dan gehoor aan het verzoek. Filemon lijkt zelf ook overdonderd dat het hem gelukt is. “Dit is toch briljant! Ik heb er zelf ook wel een paar honderd euro voor over!”
 
Bron: De Telegraaf d.d. 06-09-2011