zaterdag 5 februari 2011

Nieuw record: hoertje geeft 254 blowjobs binnen 12 uur tijd


Met de broek op de enkels stonden ze aan te schuiven want het moest een beetje vooruit gaan. Lea wou koste wat het kost een wereldrecord verbreken en de Duitse prostituee haalde haar doel. Op twaalf uur tijd bevredigde ze 254 mannen oraal in een bordeel in Keulen.
 
Het was aanschuiven geblazen op de gang naar haar kamertje in het bordeel 'Pascha'. Zichtbaar nerveuze mannen wachtten ongeduldig hun beurt af. Met een glimlach ging Lea aan de slag. Ze had een duidelijk doel voor ogen: minstens 250 mannen 'pijpen' en zo het wereldrecord verbeteren. De Duitse werkte om de drie minuten een man af, zonder condoom want elke seconde telde. "Ik hou ervan om mannen te verwennen. Ik ben een nymfomane en kan me hier echt uitleven. Ik schaam me daar helemaal niet voor", aldus Lea.


"Nog meepikken voor ik trouw"
Op de gang was het aanschuiven geblazen met een wachtnummertje in de hand. Met plezier betaalden mannen van alle leeftijden vijf euro want zoveel kostte een beurt orale pret met Lea. "Ik heb een vrouw en een minnares. Ik kom niets te kort maar dit wou ik toch niet missen", aldus een deelnemer aan 'Blowjob Day'. Een andere gegadigde heeft er een reisje opzitten en wou nog snel even genieten voor hij in het huwelijksbootje stapt. "Over twee maanden trouw ik en dan kan ik me dit soort frivoliteiten niet meer veroorloven", zegt hij.

Lea had amper elf uur nodig om het record van 249 mannen te evenaren. Uiteindelijk bevredigde ze 254 geile venten. Toen haar hoerenmadam de deuren sloot, trakteerden wachtende mannen de recordhoudster op een daverend applaus, schrijft Bild.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten